243 keer bekeken

Queen-gitarist Brian May onlangs getroffen door hartaanval

• donderdag 28 mei 2020 @ 15:42

Die gedachte had ik ook al

• donderdag 28 mei 2020 @ 15:02
    reactie op (#6) Peris

Die willen misschien "sterven in het harnas" 

• donderdag 28 mei 2020 @ 07:41

Geen artiest, maar iemand uit de privé-sfeer.

Er zijn waarschijnlijk wel meer artiesten die zich als jonge honden blijven gedragen. Had Mick Jagger geen hartoperatie gehad en is daarna weer stug doorgegaan?

• donderdag 28 mei 2020 @ 00:24
    reactie op (#4) Peris

En dat is? Ik gok niet 

• donderdag 28 mei 2020 @ 00:10

Ik ken nog een 70-plusser die gewoon door wil blijven gaan, zoals hij in zijn jonge jaren gewend was. Hij wordt 78 volgende maand en moet tot zijn ergenis steeds vaker toegeven dat zijn lichaam ook niet alles meer wil en hij ook zijn rust moet nemen.

• woensdag 27 mei 2020 @ 23:00

Hij is ook de jongste niet meer.

• woensdag 27 mei 2020 @ 22:44
    reactie op (#1) Marilyn_Presley

Hij heeft heel veel geluk gehad, denk ik. Hopelijk houdt hij er nu rekening mee dat hij niet meer tot in het oneindige alles kan blijven doen, zoals hij dat misschien gewend was!

• dinsdag 26 mei 2020 @ 04:20

Queen-gitarist Brian May onlangs getroffen door hartaanval

25 mei 2020

Queen-gitarist Brian May heeft onlangs een kleine hartaanval gehad, waarna hij in het ziekenhuis een operatie onderging waarbij drie stents werden geplaatst.

De 72-jarige May bleek namelijk drie geblokkeerde aders te hebben, vertelt hij in een video op Instagram.

De gitarist had daarvoor al dagen last van een ander euvel, een gescheurde bilspier, dat hij had opgelopen tijdens het werken in de tuin. Toen de pijn niet wegging, kreeg hij in het ziekenhuis een nieuwe MRI-scan waaruit bleek dat hij last had van een beknelde zenuw in zijn onderrug.

"Ik had verschrikkelijke pijn, alsof iemand met een schroevendraaier in mijn rug stak", aldus May.

Kort daarna kreeg hij pijn op zijn borst, waarna in het ziekenhuis de hartaanval werd vastgesteld. "Ik dacht altijd dat ik een gezonde man was, maar ik had dood kunnen gaan. Inmiddels gaat het goed met me."

Door: NU.nl Beeld: Royal Mint